15 Ιανουαρίου 2010

Το πρώτο μεροκάματο μιας ανεράδας

Το προπερασμένο Σάββατο η μικρή ανεράδα έφκαλε το πρώτο της μεροκάματο! Επαρπατούσαμε αργά το απόγευμα στη Λήδρας τζιαι εππέσαμε πάνω σε μια φίλη μας που έκαμνε τεράστιες σαπουνόφουσκες (θκυο τρεις νύχτες προηγουμένως η νεραϊδούλα μου έκαμνε που τούντες σαπουνόφουσκες μαζί της). Η φίλη μας έριξε την πρόταση κάτω "Θέλεις να κάμνεις σαπουνόφουσκες μαζί μου τζιαι να μοιράσουμε τα λεφτά που εν να μας βάλλει ο κόσμος?" "Ναι, καλό" - μέσα η μικρή νεράιδα. Βάλλουν λοιπόν όφκερο το καπέλο χαμέ τζιαι πιάνουν δουλειά. Εντυπωσιακές οι σαπουνόφουσκες τζιαι μεγάλη τζιαι η συμμετοχή που φίλους τζιαι περαστικούς. Ύστερα που θκυο ώρες περίπου μοιράζουν τα κέρδη - 15 ευρώ η κάθεμιά! Μες στην τρελλή χαρά η νεράϊδα!

Ύστερα πάμε στον καφενέ για κανένα ποτό. "Νεράιδα, εν να πληρώσεις εσύ σημερα?" "Ναι, πάω". Πάμε μαζί να πλερώσουμε. "Σήμερα τζιερνά η νεράιδα που το μεροκάματο που έφκαλε" "Αλήθκεια νεράιδα?" "Ναι". Πάμε να φύουμε τζιαι ψουψουρίζει μου η νεράιδα στο φτι "Εν τζιαι εν που τ΄αλήθκεια που ετζέρασα εγώ, ένεν μάμα? Εν τζιαι ήταν τα λεφτά μου τζείνα?" "Όι μωρό μου, μεν ανησυχείς, αστείο ήταν" "Α, είπα τζι΄εγώ. [με ανακούφιση] Γιατί εγώ, ξέρεις, φυλάω τα λεφτά μου να σου αγοράσω ένα πολλά ωραίο δώρο, μάμα, ένα σπίτι!" "Μα ίντα τυχερή μάμα που είμαι!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: